De school

Werken bij

Wil jij ook bij ons werken?

De Casimirschool is een ambitieuze school die dagelijks met veel liefde en passie werkt aan betekenisvol en fijn onderwijs. Dat lees je natuurlijk wel vaker over scholen. Waarom zijn wij toch anders?

Wij zijn een eigenzinnige school die graag de eigen weg bewandelt. Dat heeft ons in 100 jaar veel opgeleverd. Een mooie schoolvereniging waarin ouders, team en leerlingen samen werken aan kwalitatief betekenisvol Daltononderwijs. Niet alleen cognitieve resultaten vinden we belangrijk, wij gaan voor brede ontwikkeling en kwaliteit in alles wat wij doen!

Wij gaan verder dan Daltononderwijs! Enthousiasme, passie en kwaliteitsdenken heeft ons vier keer op rij het predicaat excellente school opgeleverd. Ons exellentieprofiel: 'Een zelfbewuste school met zelfbewuste leerlingen en leerkrachten', zorgt ervoor dat we de komende jaren op een onderzoekende manier verder vorm gaan geven aan ons betekenisvol onderwijs. Dat doen wij samen met het lectoraat vernieuwingsonderwijs. Met het lectoraat hebben wij ook succesvol samengewerkt in het project iSelf, een methodiek voor het aanleren van zelfsturend leren.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe medewerkers die het fijn vinden in een gezellige maar uitdagende omgeving te werken aan betekenisvolle ontwikkeling van onze kinderen. Onderwijsprofessionals die lef tonen, willen leren, fouten mogen maken en zichzelf verder willen ontwikkelen.

Misschien hebben we niet meteen een plekje beschikbaar, maar dan blijven we graag met je in contact.
We willen je graag leren kennen!

Wat kunnen wij je bieden?

De Casimirschool:

is een school waar we trots op zijn
is een zelfbewuste school
heeft een team dat samen werken en samen leren centraal heeft staan
is een werkplek waar pro-activiteit gewenst is
is een excellente school en daar zijn we trots op
is een werplek waar je jezelf mag zijn, je aan je professionaliteit mag werken
is altijd op zoek naar de waarom-vraag
is een school waar geen idee te gek is
heeft ontwikkeling als constante factor

Is je interesse gewekt, stuur dan een mailtje naar dalton@casimirschool.nl en dan organiseren wij een speeddate met je!

Transvita:

De Casimirschool maakt ook onderdeel uit van Transvita. Dat is een samenwerking tussen schoolbesturen die gezamenlijk de arbeidsmarkt voor leerkrachten en ondersteuners bevorderen. Wil je je niet binden aan één school, of heb je graag wat flexibiliteit in een aanstelling, misschien is dan de Invalpool (flex), of de Talentenpool (vast) iets voor jou?

Website Transvita

55944961 1933254593469443 6109242089776611328 n