Bestellen Prentenboek

Prentenboek 'Jip en de Geheime Kamer van Casimir'

Op 17 november 2021 is aan de wethouder van Onderwijs, Thierry van Vugt het eerste exemplaar van het prentenboek ‘Jip en de geheime kamer van Casimir’ overhandigd.

Het prentenboek is geschreven door Michel Linthorst, met tekeningen van Angela Damen. Michel en Angela hebben ervaring in het schrijven van kinderboeken. Zo hebben zij samen het kinderenboek ‘Over een hondje dat tegen de broek van de burgemeester plaste’, gemaakt.

Het verhaal gaat over Jip, die voor het eerst naar school gaat. Op school leert ze wat belangrijk is en gaat ze op onderzoek uit. Ze ontdekt de geheime kamer van Casimir. In het prentenboek zitten de visie en kernwaarden op een speelse manier verwerkt. Het is een mooi spannend verhaal geworden. Michel heeft in het maken van het boek samengewerkt met Angela Damen, zij heeft de prachtige prenten verzorgd.

Direct bestellen

Bestel dit product online en wij zorgen dat het zo snel mogelijk naar je toe komt!

Beeldend Verhaal: 'Jip en het Magische Boek'

Deel twee van Jip is nu klaar! Ons eerste boek ' Jip en de geheime kamer van Casimir' hebben we vooral geschreven voor de leerlingen die als kleuter bij ons op school komen, om samen met hun ouders zich voor te bereiden op onze school. In deel 2 is Jip een gegroeid naar een leerling in de middenbouw. Jip en het Magische boek is gebaseerd op de daltonkernwaarden. Michel Linthorst heeft weer het verhaal gemaakt en Angela Damen de illustraties.

Direct bestellen

Verzend informatie

Prentenboeken worden franco geleverd, via PostNL, bestelling past in de brievenbus. De gemiddelde levertijd is 5 werkdagen.